luni, 20 aprilie 2020

Poporul Grec, Tragediile sale. Sfinxul, molimele și epidemiile sale. Ce spune Mare Zeu Vasile, Vasile despre acestea? Covid-19. A treia parte.


Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Mami Parvati.

v Dezlegând enigma Sfinxului, Eodip devenea automat Regele Tebei.

După aceia Sfinxul bătu din aripi și se aruncă în mare. Aceasta conform hotărâri Zeilor, dacă cineva îi dezleagă enigma, Sfinxul dispare se dezintegrează. Eodip intră triumfal în Teba, iar localnici îl proclamă rege al Tebei.

  Creon cel care fuse rege în locul lui Loios fu alungat. iar Eodip se căsătorește cu Iocaste văduva lui Loios. Ei avură două fiice pe Antigona și pe Ismena și doi băieții pe: Eteocles și Polinice.

  În acest mod se împlinise cea de a doua prorocire a Pitiei. Concluzie, în afara străpungerilor din labele picioarelor Eodip nu are greutăți în viață.

¨    Eodip se dovedi un rege destoinic, cu multă înțelepciune și astfel liniștea Tebei fu asigurată mult timp.

  Dar timpul curge repede și Eodip se adaptează la mersul istoriei. Această mare operă este scrisă de Sofocle în secolul v î.e.n. Această Mare Tragedie a poporului Grec zguduie din temelii societatea grecească a acelor timpuri. În timpul lui Sofocle credința în Zeii Olimpului începea să se șteargă din poporul Grec. În mentalul colectiv a poporului Grec dragoste și iubirea Zeilor Olimpului începea să se șteargă. În acest caz Sofocle socotea că destinul e mai important ca Zeii.

¨    Eodip-rege.

  Marele Eodip se duce la Oracolul din Delfi la Marea Preoteasă Pitia să afle cine este el. Dar Pitia îi arată ce destin are el.

a). Își va omorâ tată-l.

b) Se va căsători cu mama lui și va avea copii cu ea.  

c), din căsătoria lui Eodip cu Mama sa se nasc copii Blestemați de Zei și urâți de oameni.

  Eodip caută cu disperare să scape de acest destin și el ia drumul spre Teba, el crezând că în Corint s-a născut. În acest mod Eodip depune eforturi considerabile să scape de destinul Rău pe care îl are, dar este neputincios în fața sorți. În acest caz Eodip îi iubește pe Zei, dar ursita sa implacabilă nu poate fi eliminată.

Sfinxul Egiptean.

¨     Poporul Grec și Sofocle.

Această tragedie a lui Sofocle este tragedia poporului Grec care nu știe să scape de Destin. Cu toată puterea, cu toată voința Grecilor,  Zeii Olimpului îi părăsesc pe Greci.

  Dar li se dă și lor un Mare Os de Ros: Religia Creștină Ortodoxă Greacă. În acest mod dispar din Marele Popor Grec; „Zeii Olimpului” care sunt înlocuiți cu „Marele Păstor Isus,” „Oracolul din Delfi,” „Marea Preoteasă Piti.”
  Da Marea Preoteasă Pitia dispare datorită faptului că ea poate citi destinul, dar ea nu îl poate elimina. 

Zona Acropole din Athena.




·       Aici „Mielul Divin” spune Credincioșilor lui următoare cuvinte: „Păcatele îți sunt iertate.”

Acest fapt nu îl putea spune Pitia. Necazurile abătute asupra Tebei după cele trei ursite.

1). Prima nenorocire. Zeul-săgetător,  Apollon, trimite molimă înfiorătoare și astfel mureau bătrâni și tineri.

   În acest mod Teba devenise un cimitir uriaș Morți zăceau pe străzi, nu era nimeni să-i îngroape.

   Peste tot erau bocete, plânsete și diferite alte manifestări de spaime,  făcute de mamele și soțiile celor morți. Teba puțea groaznic, aerul era insuportabil de respirat.

2). A doua nenorocire. Foametea cuprinse ogoarele Tebei, pământul nu mai făcea roade.

3). Toate animalele cădeau secerate de molimă, peste tot numai cadavre în putrefacție. Teba părea moartă și mai mult nu se vedea o rază de speranță, toți cei rămași în viață își așteptau sfârșitul.

  În aceste clipe groaznice, fără scăpare, Mari Preoți și cetățeni Tebei aduc Mari Jertfe Zeilor. Jertfele continuă fără încetare, doar se vor îndura Zeii să oprească Molima.

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Zeul Ganesha.

¨     Edip ales ca să elimine Nenorocirea.

  În acest caz oameni din Teba se adună la regele Eodip și îl roagă să-i ajute în eliminarea molimei. Cetățeni Tebei îi amintesc lui Eodip că el găsise cheia Sfinxului. Să încerce și acum să elimine acest Mare Necaz. Eodip vrea să facă o cercetare amănunțită și este trimis la Delfi fratele Iocastei Creon. Creon merge repede la Delfi și-l întreabă pe zeul Apollon; „Care este cauza urgiei din Teba?” Iată răspunsul Zeului Apollon:

a). Poruncă să fie izgonit din cetate omul care prin fărădelegile lui, atrase asupra Tebei nenorocirea;

b). pentru sângele vărsat a regelui Loios;

c). Cetățeni Tebei trebuie să-l alunge din cetate sau să-l omoare.

  Da se punea întrebarea cum poate fi acesta depistat? Pentru a avea sprijinul cetățenilor Tebani în această problemă.

  Eodip convoacă o mare adunare, în care oameni să își spună părerea. Adunarea se convoacă, iar Eodip își asumă răspunderea că îl va găsi pe vinovat ari care ar fi el.
 
  Totuși oameni Tebei îi spun lui Eodip să îl consulte pe prorocul Tiresias în această problemă. Tiresias era un proroc bătrân și orb. Totuși Tiresias îi dă lui Eodip un răspuns că îl cunoaște pe făptaș, dar nu-i poate spune numele.

Zona Acropole din Athena, vedere în  ansamblu.


¨               Regele Eodip îi pune multe întrebări lui Tiresias cu scopul de a afla adevărul cât mai repede.

Tiresias îi spune lui Eodip că-i mai bine pentru amândoi să meargă acasă, că le va fi mai ușor să își poarte povara destinului fiecare separat.

  Dar Eodip nu contenea cu întrebări, iar Tiresias se înfurie

șă-i răspundă la întrebări.

  Netrebnice nu vrei să, răspunzi? – strigă Eodip. Ești

 
încăpățânat ca stâncă și scoți din sărite pe oricine.

Mare Zeu Vasile, Vasile și Marile Zeițe.


¨              Tiresias îi aplică o strategie lui Eodip, punându-l să mediteze la viața lui și faptele petrecute în viața lui.

  Dar stupoare Eodip nu e capabil de așa ceva. Eodip nu își

poate analiza viața lui, el niciodată nu a făcut o introspecție a

vieții lui. Eodip e un om puternic Tamasic, viclean, încrezut,

incapabil de aș face o introspecție, etc.

Timpul se scurge foarte repede, iar Eodip îl mai întreabă o dată

pe Tiresias, cinei făptașul?

  În acele momente Eodip e plin de mânie pe Tiresias și

cauă să-l amenințe că doar, doar Tiresias îi va da răspunsul.

  Răspunsul veni ca un trăsnet pentru Eodip, Chiar tu ești făptașul,

tu ești acela care ai pângărit țara cu faptele tale și domnești în ea.

  Tiresias îi arată cele trei fapte de care este vinovat Eodip( le vezi

la Eodip rege punctele a, b și c).

  Văzându-se încolțit Eodip îl amenință pe Tiresias și mai mult îi
spune că e un mincinos și va răspunde pentru faptele sale.

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Bagavan Vishnu.


¨             Tiresias caută să-l oblige pe Eodip să își facă introspecția vieți lui, ca el să afle adevărul.

  În acest caz în mentalul lui Eodip se perindau două idei:

a). Tiresias e un mincinos și vrea cu orice preț să-l alunge din funcția de rege;

 b). Tiresias este puternic influențat de Creon fratele Iocaste, acest voind să devină rege în locul lui Eodip.

  Aceste două gânduri îl posedau și îi blocau mentalul lui Eodip. Eodip devine prizonierul acestor două gânduri.
 
  Tiresias face public în mijlocul poporului Teban că Eodip este vinovatul pentru aceste nenorociri abătute asupra Tebei. Eodip care asistase la această adunare fu cuprins de furie și mânie și-l amenință direct pe Creon că el se află în spatele aceste mârșăvii. După un anumit timp la locul discuției veni și Iocaste să asiste la discuții. Eodip o informă ce discuții au loc.
 

Zona Acropole,

Panteonul vedere din laterală.


¨    Și îi spuse că Tiresias îl acuză că el este ucigașul lui Loios, dar el se simte nevinovat și că totul e o înscenare pusă la cale de fratele ei Creon cu scopul de ai lua tronul.

  Eodip îi spune lui Iocaste să-i spună cum a fost omorât regele Loios;  și cum a fost abandonat copilul lor pe povârnișurile Kithaironului? Iocaste îi arată în detaliu cele întâmplate. Și astfel Eodip se vede încolțit de gânduri că el e făptașul, că el e orbul și nu Tiresias.

  Totuși Eodip nu se împacă cu acestă soartă și vrea să mai consulte o informație din gura robului fugar. Eodip voia să afle informații din două surse și apoi prin comparare să scoată el o concluzie cu moarte lui Loios. Eodip trimite după rob, dar i-se spune că robul păștea turmele pe povârnișurile Kithaironului.

  În aceste momente la palatul regal din Teba venise un curier care îi anunță că regele Corintului a murit. Eodip aude veste și trage concluzia că Polybos e tată-l lui. Dar fiindcă a murit de moarte naturală el nu este vinovat. Dar cine sete totuși ucigașul regelui Loios?

  Dar toată acestă nevinovăție a lui Eodip se spulberă. Curierul care îi aduse vestea nu este altul decât robul care păștea turma lui Polybos.

  Acesta continuă și îi spuse lui Eodip că Polybos nu a avut copii, dar un rob a regelui Loios a vrut să arunce un copil a regelui Loios, iar făcându-i se milă de el la dăruit lui. Care la rândul lui îl dărui lui Polybos. Eodip asculta cu groază cele spuse de curier.

  Și din aproape în aproape în mentalul lui Eodip se strângeau mai multe gânduri că copilul abandonat a lui Loios  pe povârnișurile Kithaironului este chiar el. După un anumit timp la curtea regelui Eodip sosi și păstorul care avea sarcina să abandoneze copil lui Loios. Acesta nu voia să recunoască că el a fost acel rob, deoarece a avut sarcină de la Loios să ducă copilul la moarte, iar acum Eodip să-l omoare. În cele din urmă sub amenințările regelui Eodip păstorul spune că el a dăruit copilul lui Loios la actualul curie.

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Zeii Medii.

 
¨    Punând și analizând aceste adevăruri parțiale a  copilului lui Loios cap la cap, Eodip trage următoarele concluzii:

a). că el este copilul abandonat;

b). El este ucigașul tatălui său;

c). El este soțul mamei sale;

d). El este frate și tată copiilor săi.  

  Și acum deznodământul mult așteptat:

1). Iocaste se spânzură în dormitor.

2). Iar Eodip e plin de durere și remușcări și în final ia o agrafă de păr din capul lui Iocaste și își scoate cei doi ochi.

3). Creon devine rege și are grijă de copii lui Eodip până aceștia vor deveni regii.

4) Vestea că Eodip își ucise tată-l și se căsătorise cu mama se răspândise în toată Elada.

5). Antigona i-se face milă de tată-l său și îl portă legat cu frânghie de ea în toată Elada.

6). Ismena cea de a doua fiică devine soția regelui Atenei Thesu.

7). Între ce doi fii a lui Eodip apar mari neînțelegeri și războaie pentru ocuparea tronului Tebei.

  Nu mai povestesc mai departe nu intră în atribuțiile lecțiilor despre Covid-19

 
Sfinxul Egiptean vedere din față.

v Ce spun Eu în cadrul Yogi Noastre și Zeificarea Yoghinilor Superior despre Poporul Grec și Marile sale Tragedii.

  Și acum să descriu pe scurt poporul Grec. Este un Mare Popor și este Poporul Ales de Marea Zeiță Kundalini să răspândească în lumea Filozofia, cultura, arta, meșteșugurile, arhitectura, etc.

  Cum sunt aleși Grecii? Din multiplele întrupări umane din acele timpuri ce era mai strălucitor, mai bun, mai înțelept erau întrupate în poporul Grec. Și astfel Greci au atins o perioadă de Aur în civilizația umană.

  Toată această civilizați a Epoci de Aur a Omeniri a fost răspândită în lume cu ajutorul trupelor lui Alexandru Macedon și trupelor Romane.

  În al doilea rând Eu nu voi folosi Zeii Greci și atribuțiile lor. Toți Zeii Greci vor fi înlocuiți cu Zeii din Toga Noastră. În acest caz Zeii nu vor fi în Muntele Olimp cum erau la Greci. Marii Zeii și Mari  Zeițe vor fi numai și numai în corpul subtil în chakr-ele dumneavoastră.

a). Sfinxul.  Stârnește frică de Zeii din Olimp. Astfel cea care emană Sfinxul este Marea Zeiță Kundalini. Sfinxul nu iartă pe nimeni. Astfel omoară pe cei care nu știu să-i dezlege vicleșugul. Sfinxul e un animal însetat de sânge îi face plăcere să omoare oameni. Deci Sfinxul are rolul de a stârni Frică de Zeii Olimpului. Molima, nenorocirea sau epidemia abătută asupra Tebei. În acest caz populația Tebei moare cu mic și mare, cu sărac sau bogat nu se ține cont de nimic.

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marii Zeii.


¨    Aceste fapte sun făcute de Marii Zeii: Brahma, Vishnu, Rudra și Isha și au scopul de elimina din poporul Grec pe cei care încalcă Darma Divină.

 b).  Dar și mai mult avertizează pe cel virtuos, că de ce permite El aceste încălcări ale Legilor Morale a Poporului Grec. Adică molima le distruge recolta și vitele la toți Tebani.

c). Se încalcă armonia și echilibru celor trei Gune: Sattva, Raja și Tamas. Gunele trebuie să funcționeze în echilibru, dar în Grecia antică avem oameni foarte bogați și estrem de săraci. Exemplu Diogene care trăia într-un butoi. În acest caz Marii Zeii: Brahma, Vishnu, Rudra și Isha, trebuie să ia măsuri de a echilibra funcționarea acestor Gune.

d). În acest caz Marii Zeii așteptă de la Preoții Greci mari sacrifici, multe imnuri de slavă, multe rugăminți de iertarea păcatelor, etc.
e). Destinul poporului Grec; neputința de a elimina acest destin. Cine face acest destin? În Yoga noastră Eu folosesc termenul de karmă și se află depozitată în canalul central Sushumna nadi. Ce v-am spus Eu despre Sushumna nadi că vom elimina de acolo atât karma bună cât și Karma rea cu ajutorul Pranei Shakti.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu