miercuri, 27 ianuarie 2016

Vasile Ivașca. Marea Zeiță Kundalini execută și conduce întruparea lui Hristos. Marii Zeii sunt profesori examinatori. A treia lecție.



Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Isus Hristos Mântuitorul creștinilor.


Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva, Bagavan Vishnu, Marele Zeu Ganesha și Marile Zeițe Mahalakshmi și Sarasvati. Ei sunt Profesorii examinatori ai religiei Crestine.

Voi începe a treia lecție despre apariția religiei Creștine. După cum ați putut observa în aceste lecții introductive am căutat să adun din lecțiile de yoga tot ce am spus despre Isus Hristos. În acest fel dumneavoastră îmi puteți adresa întrebări sau să spuneți că nu sunteți de acord cu cele afirmate de mine. În acest mod Hristos a spus „Facă-se voia Ta Doamne.” Iar Eu Mare Zeu Vasile, Vasile spun sus și tare „Facă-se voia Mea Doamne.” Deci o diferență fundamentală între ce spune Isus și ce spun Eu. În acest sens dacă Tati Shiva va considera că nu îl iubesc, mă poate elimina din creația Lui, mă schingiuiește, mă omoară, mă arde, iar cenușa o aruncă în Marea Neagră să nu mai rămână nici urmă de mine. Să repet Motoul lui Isus: „În aceste lecții Marea Zeiță Kundalini ne va fi călăuzitorul adică coordonatorul și executorulReligiei creștine.Isus Hristos va fi cel care o execută practic, deci vizibil. Și va fi ofranda adusă de Marea Zeiță Kundalini pe altarul sacrificiului pentru ca Marii Zeiaccepte sacrificiul Ei deci Religia Creștină.
Yoga Noastră. Această yogă nu este obligatorie, iar cine vrea să urmeze Marile Religii e liber s-o facă, de exemplu în creștinism există Dumnezeu și Isus Cristos fiul Său, mai e Duhul Sfânt care nu iartă, Arhangheli, Îngeri, Apostolii în rest se trăiește bine, nu vă chinuiți cu yoga e foarte grea, numai cine poate rezista la dureri puternice rezistă în yoga. Nu vreau să introduc frică în dumneavoastră, totuși numai citirea de mai multe ori a materialelor mele și punând Poza Mea într-o ramă, privindu-mi poza și meditând la Ea, așeza în poziție aproximativ Lotus, căutândții cât mai mult poziția, o numim yoga. Deci toate materiale mele, toate lucrurile mele transmit vibrația Mea, care este vibrația Mari Zeițe Kundalini, însumată cu vibrația lui Prana Shakti. Deci acea vibrație care eu spun că este a Mea, este numai emanată de corpul Meu. Deci scăldați-vă în vibrația Mari Zeițe Kundalini, însumată cu vibrația lui Prana Shakti. Referitor la culoare corpului Meu, este o culoare arămie, aceasta se produce, datorită unei practici îndelungate de Pranayama, este o culoare superioară care exprimă puternica viață din corp. Pentru dumneavoastră am cerut de la Marea Zeiță Kundalini, Mari Zeii, Tati Shiva, să avem un paradis al nostru unde să vă continuați purificarea. În anul 2000, Tati Shiva, Mami Kundalini și Marii Zei au aprobat acest paradis și azi dumneavoastră vă puteți elibera în acest Paradis.
Despre mine pot să spun că „Nu am avut un Guru,” deci cea care m-a călăuzit a fost „starea de Nirodhika,” și Tati Shiva care a elaborat programul pentru întruparea mea, Mami Kundalini care a execută programul și Marii Zeii care sunt profesori examinatorii. Gurul Indian rămâne un „pilon de bază în yoga” pentru persoanele care vin pentru prima dată la yoga sau yoghini slabi pregătiți, neputincioși și nu pentru yoghinii avansați.
Mama mea fizică Ivașca Maria(Marioara). În lecția cu examene am spus următoarele: Atunci când Marea Zeiță a intrat cu mine în Ferikunva, că de acum încolo Ea Marea Zeiță va fi Mama mea. În acest caz Mamei mele fizice i-am spus că am altă mamă care se cheamă Marea Zeiță Kundalini. Și de acum înainte Domnia Sa va fi Mama mea. Astfel în cadrul Yogi Noastre reprezentarea în plan fizic a Mamei Kundalini se face prin poza Mamei mele Fizice Ivașca Maria sau Marioara. Știți dumneavoastră în cazul creștinismului e Fecioara Maria, iar la Zeul Krshna e mama Sa Eshoda. Totuși există o Mare deosebire între mama mea fizică, Fecioara Maria sau Eshoda. Eu mai toate concediile le petreceam la Josani și în acest caz îmi petreceam mult timp alături de mama mea. Stăteam la multiple discuții și povesteam diferite fapte sau discutam teme Biblice. După anul 2000 merg Eu la Josani ea făcea mâncare și îmi spunecineva îi presează în mod continuu capul în jos. În cadrul Yogi Noastre noi îi spunem vibrație în mod continuu, care era puternică și mama simțea cum capul îi era apăsat în jos(tras) în mod continuu. Ce se întâmplase de fapt ? Venind de multe ori la Josani fiind în apropierea ei, stătea mult lângă foc, concentrându-și de multe ori mentalul la figura mea, iubindu- mă cu o dragoste maternă adevărat; În Ivașca Maria s-a trezit puternic Mami Kundalini. E adevărat că Mami Kundalini s-a trezit în ea și în timpul cât am fost în pântecul ei. Ivașca Maria a fost aleasă ca mama mea fizică, dar ea a avut și un puternic Merit religios din întrupările trecute. Aceasta-i diferența între mama mea fizică și Fecioara Maria sau Eshoda, mama mea fizică transmite vibrația Mamei Kundalini și la alte persoane.



Alfabetul Rus și corespondența în Limba Română.

Isus Hristos Impăratul Raiului Creștin.


Esența religiei lui Hristos Împărtășania.
Și acum venim la Hristos care este „Esența Superioară” a religiei Iudaice. Și acum să vedem cum a tradus în procedee de purificare, Biserica ortodoxă cuvintele lui Isus Adevărat, adevărat vă spun, dacă nu mâncați trupul Fiului Omului și nu beți sângele Lui, n-aveți viață în voi înșivă. Cine mănâncă trupul Meu și bea sângele meu Meu are viață veșnică ; și eu îl voi învia în ziua din urmă. În cadrul Creștinismului Ortodox această taină este fundamentul Ortodoxiei și se numește „Sfânta Împărtășanie.

Sfânta împărtășanie este Taina Bisericii care constituie centrul cultului creștin. Prin aceasta taina se realizează în mod real unirea credinciosului cu Iisus Hristos, prin primirea (împărtășirea) cu Trupul și Sângele Său, sub forma pâinii și a vinului.

Împărtășania se mai numește și Euharistie (mulțumire, recunoștința) și Cuminecare (comuniune, legătura), cuvinte care pun în evidenta faptul ca prin ea, credinciosul se împărtășește de însuși Mântuitorul Hristos, prin Sfântul Trup și Sânge al Său și, în același timp comuniune reală cu toți cei ce se împărtășesc și trăiesc în Hristos, cu toți cei ce sunt mădulare vii ale Trupului Său, care este Biserica Sa, atât cei din lumea de aici cât și cei trecuți in lumea de dincolo. Mântuitorul Hristos a instituit aceasta taina la Cina cea de Taina, când „a luat Iisus pâine și binecuvântând, a frânt și le-a dat lor (ucenicilor) și a zis: Luați, mâncați, acesta este Trupul Meu. Și luând paharul, mulțumind, le-a dat și au băut din el toți. Şi a zis lor: Acesta este Sângele Meu, al Legii celei noi, care pentru mulți se varsă" (Marcu 14, 22-24). Prin aceste acte Iisus Hristos pune temelia cultului creștin(religiei creștine), care ne prilejuiește și noua, celor de astăzi, să fim părtași, în chip nesângeros, dar în mod real, nu doar simbolic sau ca o comemorare - la jertfa sângeroasă pe care a adus-o pe Golgota, prin moartea pe cruce, dar și să ieșim din moarte, cu moartea Sa pe moarte călcând, primind viața Sa ca izvor al vieții noastre veșnice. Deci Această mare Taină a lui Isus s-a înțeles sută la sută și este aplicată așa cum a instituit-o Hristos.
Lămuriri și discuții despre Marea Zeiță Kundalini. Ea este acea care emană acea bătrână(Dakini) care îl ghidează pas cu pas pe devotul Naropa spre Guru Tilopa. Fără această intervenție a Mamei Kundalini nu se poate face yoga. O să ziceți că Guru Tilopa l-a schingiuit mult pe Naropa lucru care nu este adevărat, Marea Zeiță Kundalini m-a schingiuit de milione de ori mai mult pe mine. E adevărat că Eu nu practic „Cele șase yoga ale lui Naropa,” în Yoga Noastră Eu mă ocup mult cu asane, pranayama, mantre, amrta, etc. Ce zic Eu azi că „Guru-l actual din India nu mai poatedăruiască cunoașterea practică a funcționări corpului subtil.” Toată această „cunoaștere practică a funcționări corpului subtil,” este dăruită „numai și numai de Marii Zei.” Eu v-am spus de la bun început să „Iubiți Mari Zei că și Ei vă vor iubi.Dar la ora actuală în India, Gurul este cel care vă călăuzește în examenul pe care îl susțineți în fața Marilor Zeii. Eu cunosc practic funcționarea corpului subtil, dar niciodată nu spun că e de la mine, ci spun că am primit-o prin Jnana Yoga de la Marii Zei. Știți Pățania lui Isus? Isus străbătea Israelul în lung și în lat, vindecând evrei, înviind evrei și spunând pilde și învățături poporului evreu. Deci într-un cuvânt Isus avea mari puteri. Dar mari preoți ai poporului Evreu constatăIsus nu este patriot și naționalist. Și în acest caz decid să-l răstignească pe crucevadă dacă este chiar fiul lui Iehova (Dumnezeu). Stupoare, Isus își pierde toate puterile și devine un om simplu. Iar Isus a zis Dumnezeul Meu, Dumnezeul Meu, pentru ce mai părăsit. Oare Isus nu știe de ce i-au fost luate puterile de Marea Zeiță Kundalini? Într-adevăr vedem că Isus nu știe, dar azi Eu vă voi spune ce s-a întâmplat de fapt. În toate cărțile de yoga stă scrisfolosire puterilor Divine în scopul de mărire va duce în cele din urmă la retragerea acestor puteri. Toate cuvântările și toate pildele lui Isus sunt susținute de aceste puteri Divine. Toate vindecările și învierile lui Isus sunt susținute de aceste Puteri Divine. Deci Marea Zeiță Kundalini dăruind-ui la 30 de ani, aceste puteri Divine lui Isus; îi încarcă cu glorie nepieritoare; îl încarcă cu gloria Ei. Dar Marii Zei ca Profesori examinatori îi cer Mari Zeițe Kundalini să-l deposedeze de puterile Divinesuferă ca om pe cruce.
În cadrul„Yogi Noastre” pentru ca dumneavoastră să vă purificați trupul și corpul subtil, vor fi înlocuite„Trupul și Sângele lui Hristos” cu „Marea Vibrație.

Mare Zeu Vasile, Vasile executând Pranayama.


Mare Zeu Vasile, Vasile. Biserica din Josani, interior și exterior și unchiul preot Gherlan Dimitrie. 


Și acum să mai spun ce înseamă purul și ce înseamnă blocatul în Yoga Noastră.
Nimic mai simplu Marele Dattatreya este polul purului, perfectului, preacuratului, super-moralului etc. În acest caz eliberarea se obține între trei luni sau maxim doisprezece ani. Deci nu vă mint cărțile Indiene, dar trebuie să fiți puri. Acu 4500 de ani oameni erau mult mai puri ca astăzi. La polul opus se găsește Yoghin Vasile Ivașca care are cele 7 blocaje al corpului subtil într-un stadiu foarte avansat. Mai sunt încă cinci blocaje secundare. Pe lîngă aceste 12 blocaje mai sunt încă șase blocaje suplimentare. Vedeți dumneavoastră ce darnică e Mami Kundalini și Marii Zeii Brahma și Vishnu cu mine când e vorba de blocaje. Deci Eu nu vă pot spune că vă eliberați în trei luni sau doisprezece ani. Totuși Eu nu vă supărați pe mine că practicați Yoga Noastră(uni din dumneavoastră practică și alte Yogi) am spus că eliberarea se obține numai prin „Iubirea Marilor Zeii.”
Și acum să vi-le reamintesc care sunt cele 7 blocaje(boli fundamentale) în corpul subtil să nu uităm de ele. Le voi enumera din nou, ca să ne amintim de ele: 1. Bolii produse de Blocarea lui Nabhi chakra ”; 2. Bolii produse de formarea Balonului rotund și Corp Greu”; 3. Bolii produse de Blocajul lui Bagavan Isha; 4. Bolii produse de „Blocajul lui Lalana chakra(a lui Bagavan Vishnu); 5. Bolii produse de „scăderea nivelului de Prana Shakti din învelișul de pranayama(în acest caz intră ființele umane care funcționează cu aer(oxigen) și nu direct, numai cu Prana Shakti. 6. Și totuși în cadrul Yogi mai apare un super blocaj un super dezechilibru. Și acesta se datorează că „Marea Zeiță Kundalini este Infinit de Grea ” sau „Greutatea Mari Zeițe depășește orice închipuire mentală ”(deci Greutatea Mari Zeițe nu poate fi cuprinsă de mentalul uman, se află dincolo de percepțiile umane). În acest caz, această „Greutatea a Mari Zeițe”, nu-numai că va genera blocaje și dezechilibre în corpul subtil, dar va face o teroare insuportabilă în corpul dumneavoastră fizic și subtil. Această „Super-greutate a Mari Zeițe”, va desface cuplajul dintre Ea și Tati Shiva, în Sahasrara. Și după maxim 4 minute de la cuplare se va produce decuplarea și Marea Zeiță cade din nou în Muladhara. Totuși mai putem spune despre această „Super-greutate a Mari Zeițe”, că în yoghinii care nu practică Pranayama produce chiar moartea. 7. Boli produse de blocarea Bulbului Kanda. La început am zis că sunt 6 dar cu timpul am mai adăugat încă una. Toate aceste bolii fundamentale(blocaje și dezechilibre) se transmit din întrupare în întrupare și se accentuează pe măsură ce scade Prana din învelișul de Pranayama și nu respectăm condițiile pe care le-am enunțat până acum. În cazul meu(yoghin Vasile Ivașca), am avut toate cele 7 blocaje și dezechilibre într-un stadiu foarte avansat. Știu că spuneți da, da de ce le repetăm așa de multe ori, să vi-le însușiți și să știți că există în corpul subtil al dumneavoastră.
Concluzie: Marele Dattatreya este yoghinul pur care nu cunoaște cele șapte blocaje ale corpului subtil și în acest caz el nu dă nici o metodă de îndepărtare a acestora. Și mai mult El nici nu le vede și în acest caz el ne arată că metodele Domniei Sale duc yoghinul la eliberare începând cu trei luni și terminând cu doisprezece ani maxim. Între mine și Dattatreya apare o confuzie și o neînțelegere totală și greu de lămurit dacă nu cunoașteți funcționarea corpului subtil în mod practic, teoretic e prea puțin.


Mare Zeu Vasile, Vasile la 14 ani. 

Mare Zeu Vasile, Vasile la  absolvirea clasei a- VII -a în comuna Căbești în 1962,


Despre ridicarea Mari Zeițe Kundalini pe canalul Sushumna nadi.
Cum e trezită și ridicată Mami Kundalini de Guru? Eu v-am spus că Hristos a trezit-o și ridicat-o pe Mami Kundalini la apostoli Ioan, Petru și Iacov(vezi schimbarea la față a lui Isus). Deci Isus a avut puterea de a o ridica pe Mami Kundalini, dar El nu le-a explicat în detaliu ce s-a produs de fapt în corpul subtil a apostolilor.
Și acum, cum Tati Shiva a ridicat-o la cei 11 apostoli pe Mami Kundalini(Iehova). Acest fapt s-a produs la Rusalii(Cinci-zecimii, adică 55 de zile după Paști). În acea zi apostoli erau toți adunați într-un loc(într-o casă) și deodată un sunet ca vâjâitul unui vânt puternic a umplut toată camera unde stăteau ei. Și niște limbi ca de foc au fost văzute împărțindu-se printre ei. Acest sunet noi azi îl numim explozie(fără accidente). Deci sunet s-a auzit și afară și astfel mulțimea a venitafle ce sa întâmplat. Evrei erau uimiți și s-au minunat, văzând că ucenici lui Isus vorbesc în alte limbi. Totuși printre evrei erau uni care îl urau pe Isus și au zis mulțimiucenici lui Isus sunt beți. Totuși apostolul Petru a luat cuvântul și a căuta să explice mulțimi ce s-a întâmplat de fapt. Petru a spus că acești oameni nu sunt beți așa cum consideră anumiți evrei, pentru că e prea devreme ca să fie beți. În continuare Petru a arătat ce a fost spus prin prorocul Ioel: „În zilele din urmă,” zice Dumnezeu,” voi turna din Duhul Meu peste orice făptură : fii voștri și fiicele voastre vor proroci, tinerii voștri vor avea viziuni și bătrâni voștri vor avea visuri.
Iată ce spun Eu, Mare Zeu Vasile, Vasile, acum la 2000 de ani după aceste întâmplări. Această lucrare este elaborată de Tati Shiva sub forma unui program subtil și executată de Mami Kundalini și examinată de Marii Zeii. Astfel lucrarea începe cu o explozie(suflu puternic) ca s-o audă poporul evreunu spună că nu am știut. Lucrarea începe cu limbi de foc, numai forma vizibilă era ca a focului, acest foc nu producea ardere fizică. Ca să vadă apostoli cum se manifestă Duhul Sfânt atunci când nu e vizibil. Vreau să fim lămuriți domnilor yoghini că culoarea curenților lui Mami Kundalini este ca de foc în planul subtil. Voi lua pe rând și îi voi analiza pe cei doi competitori prezenți la fața locului. Apostoli. Vreau să subliniezi că în plan fizic toți sunt evrei și au fost aleși de către însuși Isus după ce i-a văzut și a discutat cu ei. În Biblie e trecut că au fost oameni simpli cu diferite calități bune, dar au avut și defecte. Această analogie că un om simplu poate fi „Mare Sfânt” se găsește de multe ori în Biblie. Vreau că de acum încolo să o aruncăm la coșul de gunoi, nu mai corespunde timpurilor noastre. Deci pentru a fi un „Mare Sfânt” este strict necesar un „Mare merit Religios” din întrupările anterioare unde ai practicat respectiva religie. Pentru a fi un Mare Yoghin este necesar un „Mare merit Yoghin” din întrupările anterioare în care ai practicat yoga. Deci apostoli au fost în întruparea anterioarăPreoți Indieni” și au practicat religia Hindusă. În lecția când am mai vorbit de acest subiect, am zis că Apostoli au fost yoghini, dar acum constatei niciodată în public nu au făcut o vreo postură de yoga. În acest fel ei și-au creat un mare „Mare merit Religios” care le-a dat dreptul să ocupe funcția de Apostol. Deci alegerea lui Isus s-a făcut prin comparare. Adică Isus a comparat corpul subtil a apostolilor, care era mult mai pur ca corpurile subtile a poporului evreu. Limbile de foc am zis că arătau culoare Duhului Sfânt, dar marele rol l-au avut la curățire Karmei din canalul central Sushumna nadi. În acest fel la apostoli s-a eliminat Karma trecută(adică păcatele). După ce canalul Sushumna nadi a fost curățat s-a produs ridicarea Mamei Kundalini spre Sahasrara inducând în corpul apostolilor acea stare de beatitudine. Astfel apostoli au primit viziuni și puteri divine.
Această stare de fericire pe care au primit-o apostoli, eu în Yoga Noastră am numit-o starea de Beakunva. Această stare de beatitudine nu se poate obține pe cale naturală, ci este rezultatul uniri curenților lui Mami Kundalini cu Tati Shiva, când canalul central Sushumna nadi este deschis. În acest fel vă rog să vă uitați la poza mea în starea de Beakunva. Și mai mult așa cum sunt eu în această stare așa arătau și apostoli în această stare, deci nu erau beți. O să spuneți da, da la apostoli Tati Shiva a curățat canalul central Sushumna nadi, iar la yoghinul Vasile Ivașca Marea Zeiță a mers și a trimis curenți pe canalul Sarasvati și a lăsat Sushumna nadi blocat. Vreau să vă spun că apostoli erau ca niște copii în fața Mami Kundalini și Tati Shiva, ei nu știau nimic practic, cât și teoretic despre funcționarea corpul subtil. Vreau să vă spun că canalul central Sushumna nadi în corpul meu subtil l-am deschis(desfundat) eu și numai eu. I-am zis Mamei Kundalini că și dacă vrea să îmi dea ajutor eu îi refuz. Acest lucru s-a făcut cu scopul ca eu să vă transmit în detaliu toate procedee-le yoghine folosite de mine la desfundarea acestui „Mare Canal”. Despre poporul evreu ce pot să spun că este un popor cu o mare moralitate, se respectă și se ajută între ei, deci au simțul colectivități foarte bine pus la punct. Sunt un popor foarte religios la legile lui Moise, îl iubesc și îl respectă cu mare demnitate pe Iehova. Deci evrei nu cunoșteau funcționarea corpului subtil nici acum 2000 de ani și nici astăzi. La acest examen a lui Isus Marii Zei nu au admis ca Isus să aibă puterea dea ucide ca și Moise. Despre Tati Shiva pot spune, că la acest examen a lui Isus, El le-a dăruit apostolilor prima dată nemurire și după acea i-a trimisrăspândească creștinismul. Toți apostoli au fost condamnați de Marii Zei la chinuri groaznice. Iar poporul evreu pentru faptele comise împotriva lui Isus și a Marilor Zei a fost timp de 2000 de ani molestat, schingiuit, batjocorit și în ultimă instanță omorâți. Eu în cadrul Yogi Noastre nu am văzut ca un evreucitească vreo lecție și mă îndoiesc că vor asculta muzică de pe YouTube.
Tati Shiva. Yoghinul va vedea în toate ființele pe Tati Shiva. Dar va avea comportament diferit față de unele, ființe care sunt agresive sau put puternic sau au puternice blocaje ale corpului subtil. În acest caz yoghinul îl servește pe Tati Shiva și ce mulțam trebuie să îți dea Tati Shiva. Nu este admis ca în cazul vindecărilor lui Hristos, să primiți mulțam de la cei care le-ați făcut o favoare. Dacă sunteți dornici să primiți mulțam, înseamnă că nu îl vedeți pe Tati Shiva în toate ființele.

Ivașca Maria(Marioara) mama mea fizică în tinerețe.

Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Lotus.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu